sobota, 2 maja 2015

Wskrzeszenie + Libster Award #10

Więc może zacznę od sprostowania i wskrzeszenia.
Wiem, że obiecywałam rozdział raz w miesiącu i wiem, że nie wywiązałam się z obietnicy.
Bardzo, ale to bardzo was za to przepraszam.
Jestem na siebie okropnie zła, bo znów zawaliłam. Mimo, że ten blog i to opowiadanie jest dla mnie bardzo ważne to nie potrafiłam w sobie znaleźć motywacji i weny.
Mogłabym zwalić winę na to, że miałam gotowy plan wydarzeń na 5 rozdziałów w przód zapisany w notatce w telefonie i że zrobiłam zupełny reset telefonu tracąc te dane.
To była jednak moja własna głupota, tylko ja jestem winna. 
Mimo waszych wspaniałych, cudownych komentarzy, kolejnych nominacji, które były najlepszym znakiem tego, że jednak moja twórczość jest coś warta i że ktoś to jeszcze czyta, nie miałam weny.
Jeszcze raz stokrotne dzięki dla was <3.

Teraz jednak postanowiłam kontynuować to opowiadanie. 
Zrozumiałam, że nie mogę się poddać i zaprzepaścić tak ważnej dla mnie rzeczy.
Skoro zaczęłam to wspaniałą przygodę chcę ją również zakończyć. 
Pomimo, że wciąż nie mogę sobie przypomnieć w całości tego planu już dziś zaczęłam układać to wszystko na nowo i napisałam sporą część rozdziału XXII.

Uff, to już wszystko. 
Możemy teraz przejść do przyjemniejszej części.


Bardzo dziękuję za okrągłą 10 nominację Elenie z blogahttp://love-is-a-weakness.blogspot.com


Nie wierzę, że to już 10. Nawet nie śmiałam o tym marzyć...

1. Jak trafiłaś na swój ulubiony serial? Za co go lubisz?
Mój ulubiony serial to Plotkara. 
Kiedyś skacząc po kanałach natrafiłam na któryś odcinek 2 sezonu. Zobaczyłam super HOT Chace'a Crawforda czyli Nate'a. Stwierdziłam, że jest on mega przystojny, więc nie przełączałam dalej.
Potem bardzo spodobał mi się serial, pokazuje życie bogatej elity pięknego Manhattanu, luksus i to że ci ludzie uznawani za sławy mają realne problemy, trudne, ale ciekawe przygody a ich życia wcale nie są tak różowe jak się wydaje.

2.Ulubiony ship z serialu/filmu?
Leonetta, Chair i Serenate.

3.Masz jakieś marzenia, które są możliwe do spełnienia?
Chciałabym mieszkać w Krakowie i studiować na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Trudne, bo muszę zdać piękną maturę, ale możliwe wielkie marzenie.
Chciałabym też mieć kochającego męża i cudowną rodzinkę.

4.Z którym bohaterem filmowym/serialowym chciałabyś spędzić dzień?
Z Legolasem z ekranizacji "Władcy Pierścieni". Tylko bez żadnych bitew.
I z Sereną i Blair.

5. Twoje ulubione książki to ?
Za dużo ich by wymieniać. Większość pod tym linkiem

6. Wyobrażasz sobie, że żyjesz w swoim ulubionym serialu/ filmie. Co wtedy widzisz?
Piękną, zapierającą dech w piersiach Krainę Elfów. Siebie w tym ich fajnym wdzianku, wreszcie z ładnymi włosami, z jakąś błyszczącą bronią w ręku. 
Obok mnie stoi sobie Legolas i wg. jest pięknie cudnie.

7.Masz jakieś hobby?
Pisałam w ostatnim LBA. Zainteresowanych odsyłam.

8.Twoja ulubiona piosenka to ...?
Nie potrafię wymienić jednej, ale postaram się ograniczyć:
+ High way to hell - AC/DC
+ We will rock you - Queen
+ Do I Wanna Know - Arctic Monkeys
+ Love Runs Out - OneRepublic
+ Counting Stars - OneRepublic


Nominuję:


Moje pytania:
1. Ile masz lat i do której klasy chodzisz?
2. W jakim książkowym świecie najbardziej NIE chciałbyś żyć?
3. Jakie wymyślone/magiczne/mitologiczne/książkowe zwierze chciałabyś posiadać?
4. Marzyłaś kiedykolwiek o napisaniu własnej książki? Jeśli tak to o czym by była?
5. Która część Darów Anioła podobała ci się najbardziej a która najmniej?
6. Jaka jest najbardziej szalona rzecz jaką w życiu zrobiłaś?
7.Napisz swój ulubiony tekst Jace'a lub ulubiony śmieszny cytat z DA.
8. Który z bohaterów Darów Anioła lub/ i Diabelskich Maszyn najbardziej cię denerwował? Dlaczego?
9.W którym domu Hogwartu chciałabyś być?
10. Wymień 3 swoje ulubione serie książkowe.
11. Wymień ulubione powieści jednotomowe.


Pozdrawiam. Mam nadzieję, że do następnego wkrótce, Ańćć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytasz, zostaw po sobie komentarz.
To bardzo wiele dla mnie znaczy, sprawia, że się uśmiecham i motywuje.
Z góry DZIĘKUJĘ <33