poniedziałek, 9 lutego 2015

The Shadowhunter Tag #1 #2

Jak głosi tytuł robię dzisiaj dla was dwa tagi o Nocnych Łowcach zarówno z Darów Anioła jak i Diabelskich Maszyn.
Znalazłam je na instagramie i zrobiłam screeny, więc wybaczcie mi jakość.
Zostawiłam nazwy osób, które je dodały na insta jako źródło.

So let's get started!

The Shadowhunter Tag #1

1.Ulubiony mężczyzna: 
    Will i Jace Herondale Nie potrafię wybrać...

2.Ulubiona kobieta: 
    Clary Morgenstern 

3.Najmniej lubiany mężczyzna: 
     Nathaniel Gray

4.Najmniej lubiana kobieta: 
     Jessamine Lovelace

5.OTP, One True Parring: 
     Wessa i Clace

6.Inne pary: 
     Sizzy, Henry & Charlotte, Gideon & Sophie

7."Dary Anioła" czy "Diabelskie Maszyny": 
     Hmm. Trudno wybrać... Powiedzmy, że obie serie lubię tak samo mocno.

8.Ulubiona książka z DA: 
     "Miasto Szkła"

9.Ulubiona książka z DM: 
     "Mechaniczny Anioł"

10.Kim wolisz być Nocnym Łowcą czy Podziemnym ( jeśli Podziemnym to którym?) : 
     Nocna Łowczyni. Taaak, to coś dla mnie :d

11.Wessa czy Jessa?: 
     WESSA 4EVER!!

12.Clace, Sizzy czy Malec?: 
     Clace <33 i Sizzy też <3

13.Którą postacią chciałabyś być? : 
     Panią Herondale ^^ A z tych występujących to chyba Clary...

14. Co obecnie czytasz?: 
     "Mechaniczna Księżniczka"


The Shadowhunter Tag #2


1.Tworzenie runów jak Clary czy zmiennokształtność Tessy?
    Cóż, ani jedno ani drugie, ale jeśli mam wybierać to chyba wolę zmiennokształtność.

2.Życie w "ruchomym domu" Sebastiana czy w Instytucie?
    Instytut 

3.Wykorzystanie Jace'a czy Willa jako nagiego modela do narysowania?
    Nie mogę wybierać miedzy nimi. Tak samo kocham obu panów Herondale... Biorę obydwóch.

4.Wziąć ślub z Willem czy Jemem?
    Ja nie mogę drugi raz wyjść za mąż... Już jestem żoną Williama...

5.Mieć Churcha czy Prezesa Miał?
    Chyba wolę posiadać kota Churcha, ale Prezes Miał też był zajefajny.

6.Żeby Jace zagrał dla ciebie na pianinie czy Jem zagrał na skrzypcach?
    Bardzo chciałabym usłyszeć melodię Jema, na pewno byłaby piękna. Wybacz Jace...

7.Być częścią rodziny Morgenstern czy Herondale?
    HERONDALE <333 Boże uwielbiam ich...

8.Być częścią rodziny Lightwood czy Carstairs?
    Lightwood Family

9.Mieć rude włosy i zielone oczy czy białe (??) włosy i  czarne oczy?
    Zdecydowanie rude włosy i zielone oczy. 
    "To moje ulubione połączenie"

10.Być najlepszą przyjaciółką Tessy czy Clary?
     Chyba jednak Clary, choć Tessę też lubię.


TAGUJĘ:


oraz WSZYSTKICH FANÓW TWÓRCZOŚCI CASSANDRY CLARE.
(tzn. jeśli twój blog nie został wymieniony powyżej a chcesz zrobić te tagi, to 
jak najbardziej możesz)


Jeśli odpowiadacie na tą nominację to:
1.Piszecie adres bloga i/lub nick osoby , która was otagowała 
2.Wstawiacie powyższe zdjęcia, 
3.Odpowiadacie na pytania
4.Tagujecie/ nominujecie kolejne osoby (najlepiej takie, które nie zostały jeszcze tagowane)
5.Informujecie otagowane osoby


Mam nadzieję, że przyłączycie się do zabawy, pozdrawiam Ańćć.

4 komentarze:

  1. Super odp. :D Ale ja bym już chciała mieć białe włoski xD - jak w anime ;3 Co tam, że w Japonii biały kolor oznacza śmierć. xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ktoś chciałby poznac moją opinię (pewnie nie), to ja nie umiem wybrać między Jessą a Wessą. Byłabym zadowolona z tego, że przeczytałam serię Diabelskie Maszyny, nawet gdyby Tessa była z Jemem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy zgadzasz się dodać adres twojego bloga do "DARY ANIOŁA SPIS”? Jeśli tak, napisz po prostu odpowiedź do tego komentarza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Natknęłam się na twojego bloga wczoraj wieczorem i nie mogłam przestać czytać, aż do końca. Twoja historia na bloga jest niesamowita. Ale przede wszystkim zafascynowł mnie twój styl pisania. Uwielbiam go i twoje opisy. Cudowne są także obecne tu żarty i poczucie humoru. Po prostu kocham przedstawionego tutaj Jace'a.
    Więc z pewnością będę niecierpliwie czekać na twój następny rozdział.
    Dużo weny.

    OdpowiedzUsuń

Czytasz, zostaw po sobie komentarz.
To bardzo wiele dla mnie znaczy, sprawia, że się uśmiecham i motywuje.
Z góry DZIĘKUJĘ <33